CIĄGNIKI

VALTRA

ciągniki

VALTRA

Ciągniki Valtra są bardzo uniwersalne, należą do światowej czołówki pod względem oszczędności paliwa, niezawodności i żywotności. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja sprawia ze ciągniki Valtra pracują w najsurowszych warunkach terenowych i klimatycznych spełniając wszelkie wymagania użytkowników.

 

 

Silnik:

Ciągniki Valtra są napędzane silnikami SISU (AGCO SisuPower), charakteryzują się mocną budową i dużą wytrzymałością, co sprawia, że są niezawodne w ciężkich pracach. Układ wtrysku paliwa CommonRail, w który wyposażone są ciągniki Valtra serii N i T zapewnia niższe spalanie, mniejszą emisję spalin. Silniki te wyposażono w układ elektronicznego sterowania silnikiem(EEM) trzeciej generacji. Wysoka dynamika pozwala na szybką reakcję silnika na zmieniające się obciążenie.

Układ napędowy:

W zależności od modelu w ciągnikach Valtra klient ma do wyboru przekładnię 12+12, 24+24, 30+30, 36+36 biegów do przodu i tyłu lub przekładnię bezstopniową.

Twin Trac:

Fabrycznie wbudowany układ do jazdy tyłem Twin Trac zapewnia najlepsze wykorzystanie ciągnika w trudnych warunkach. Układ ten pozwala na zmianę kierunku pracy ciągnika. System Twin Trac obejmuje drugą kolumnę kierowniczą z dźwignią zmiany kierunku jazdy oraz pedały sprzęgła, przyspieszenia i hamulca. W lesie ciągniki te stosowane są do najcięższych prac: do napędu kruszarek i rozdrabniaczy.

Ciągniki VALTRA

Seria A83-A93 88-101KM

Seria N93-N163 93-163KM

Seria T133-T213 158-215KM

Seria S233-S353 270-370KM

Cechy szczególne:

  • silniki AGCO Sisu Power, Common Rail

  • biegi pełzające

  • przekładnia bezstopniowa

  • elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy przy kierownicy

  • amortyzowana przednia oś

  • kabina leśna

  • układ do jazdy tyłem Twin Trac

  • amortyzowana kabina

  • przedni WOM i przedni podnośnik TUZ

  • płaski spód ciągnika

  • podnośnik sterowany elektrohydraulicznie

Valtra przeznaczona do prac leśnych:

  • dodatkowa opcja kabiny leśnej ze szklanym dachem i kratą ochronną

  • układ jazdy tyłem TwinTrac lub pedał przyspieszenia umieszczony z tyłu kabiny

  • fotel obracany o 180 stopni w każdym modelu

  • profesjonalna, ramowa zabudowa spodu ciągnika

  • równomierne rozłożenie masy, stabilność i dobra przyczepność przednich kół

  • wysoki prześwit, nisko umieszczony środek ciężkości

  • w ramach dodatkowego wyposażenia do wyboru: wąskie błotniki, specjalne leśne opony i dodatkowe reflektory

  • środkowa rama pełniąca funkcję zbiornika paliwowego w Serii T i A, a Seria N zaopatrzona w specjalną osłonę.

Przewiń do góry
Przewin w dół