×

Wiadomość

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View Privacy Policy

View e-Privacy Directive Documents

View GDPR Documents

You have declined cookies. This decision can be reversed.
CIĄGNIKI

VALTRA

ciągniki

VALTRA

Ciągniki Valtra są bardzo uniwersalne, należą do światowej czołówki pod względem oszczędności paliwa, niezawodności i żywotności. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja sprawia ze ciągniki Valtra pracują w najsurowszych warunkach terenowych i klimatycznych spełniając wszelkie wymagania użytkowników.

 

 

Silnik:

Ciągniki Valtra są napędzane silnikami SISU (AGCO SisuPower), charakteryzują się mocną budową i dużą wytrzymałością, co sprawia, że są niezawodne w ciężkich pracach. Układ wtrysku paliwa CommonRail, w który wyposażone są ciągniki Valtra serii N i T zapewnia niższe spalanie, mniejszą emisję spalin. Silniki te wyposażono w układ elektronicznego sterowania silnikiem(EEM) trzeciej generacji. Wysoka dynamika pozwala na szybką reakcję silnika na zmieniające się obciążenie.

Układ napędowy:

W zależności od modelu w ciągnikach Valtra klient ma do wyboru przekładnię 12+12, 24+24, 30+30, 36+36 biegów do przodu i tyłu lub przekładnię bezstopniową.

Twin Trac:

Fabrycznie wbudowany układ do jazdy tyłem Twin Trac zapewnia najlepsze wykorzystanie ciągnika w trudnych warunkach. Układ ten pozwala na zmianę kierunku pracy ciągnika. System Twin Trac obejmuje drugą kolumnę kierowniczą z dźwignią zmiany kierunku jazdy oraz pedały sprzęgła, przyspieszenia i hamulca. W lesie ciągniki te stosowane są do najcięższych prac: do napędu kruszarek i rozdrabniaczy.

Ciągniki VALTRA

Seria A83-A93 88-101KM

Seria N93-N163 93-163KM

Seria T133-T213 158-215KM

Seria S233-S353 270-370KM

Cechy szczególne:

  • silniki AGCO Sisu Power, Common Rail

  • biegi pełzające

  • przekładnia bezstopniowa

  • elektrohydrauliczna zmiana kierunku jazdy przy kierownicy

  • amortyzowana przednia oś

  • kabina leśna

  • układ do jazdy tyłem Twin Trac

  • amortyzowana kabina

  • przedni WOM i przedni podnośnik TUZ

  • płaski spód ciągnika

  • podnośnik sterowany elektrohydraulicznie

Valtra przeznaczona do prac leśnych:

  • dodatkowa opcja kabiny leśnej ze szklanym dachem i kratą ochronną

  • układ jazdy tyłem TwinTrac lub pedał przyspieszenia umieszczony z tyłu kabiny

  • fotel obracany o 180 stopni w każdym modelu

  • profesjonalna, ramowa zabudowa spodu ciągnika

  • równomierne rozłożenie masy, stabilność i dobra przyczepność przednich kół

  • wysoki prześwit, nisko umieszczony środek ciężkości

  • w ramach dodatkowego wyposażenia do wyboru: wąskie błotniki, specjalne leśne opony i dodatkowe reflektory

  • środkowa rama pełniąca funkcję zbiornika paliwowego w Serii T i A, a Seria N zaopatrzona w specjalną osłonę.

Przewiń do góry
Przewin w dół