Istniejąca sieć dróg lokalnych i leśnych wymaga utrzymywania ich w ciągłej zdolności eksploatacyjnej z uwagi na wzrastające obciążenie dróg masą własną maszyn roboczych i pojazdów wywozowych. Obecnie problematyka właściwej jakości lokalnej sieci drogowej jest priorytetowa dla gospodarki kraju. Oferowane przez nas stabilizatory agregatowane z ciągnikami rolniczymi spełniają zadania w zakresie technologii i remontu dróg, budowy utwardzonych placów, parkingów itp.
Maszyny MERI Road Crusher przeznaczone są do budowy ,konserwacji i utrzymania dróg są efektywnym, trwałym i o wysokiej jakości sprzętem dla profesjonalistów. Stabilizator gruntu zapewnia głębokość roboczą do 40 (45) cm, wymagając do tego nie więcej mocy niż oferuje szeroka gama ciągników od 100 do 500 KM z napędem hydrostatycznym (skrzynia bezstopniowa typu Vario).
Rotory wyposażone są w trwałe osady elementów roboczych STB wykonane ze stali Hardox oraz w elementy robocze z końcówkami z węglików spiekanych. Konstrukcja i design rotora pozwala na łatwą i efektywną pracę. Hydraulicznie sterowana płyta tylna pozwala na kontrolę i wyrównanie materiału pozostawianego za maszyną, a regulowana hydraulicznie płyta przednia zapewnia osłonę ciągnika. Powoduje jednocześnie, że przerabiany materiał zostaje w obrębie komory roboczej.
Umieszczone wewnątrz ramy płyty ochronne ze stali Hardox, częściowo spawane, częściowo przykręcone zwiększają odporność na zużycie i przedłużają trwałość maszyny.
Sprzęgło bezpieczeństwa POC sterowane ciśnieniowo zabezpiecza przekazanie napędu przed przeciążeniem. Moment obrotowy sprzęgła jest regulowany ciśnieniem smaru. Opatentowane sprzęgło POC jest wyposażeniem standardowym maszyny.
Zastosowanie:
- mieszanie gruntu ze wszystkimi typami spoiw
- drogi gruntowe, leśne, tereny budowy, parkingi
- tereny zdegradowane, operacje zagęszczenia
- kruszenie kamieni, gruzu, asfaltu
- przygotowanie ( rozdrobnienie) gruntu przed stabilizacją
- stabilizacja warstw w zakresie formy i zawartości
- obróbka materiału wsadowego
- recykling materiału w terenie
- przeróbka gliny
Zalety:
- niskie zapotrzebowanie mocy od 100 KM
- mechaniczna konstrukcja modułowa
- właściwe rozmieszczenie elementów roboczych z węglikami spiekanymi
- równomierne zmieszanie materiału w całym zakresie głębokości roboczej
- szybka wymiana części zużytych
- niskie godzinowe zużycie paliwa
- niskie koszty eksploatacji
- bardzo dobra obsługa i elastyczność
STB-HARDOX rotor z elementami roboczymi
Opatentowane sprzegło przeciążeniowe POC - efektywnie zabezpiecza transmisję
Hydraulicznie sterowana płyta przednia
Hydraulicznie sterowana płyta tylna kontroluje wydatek materiału
ROTOR Ø 600 Zapotrzebowanie mocy 90 do 200KM
Szerokość robocza rotora 1500 mm
Głębokość robocza od 5 do 30 *(35)cm
RC 6 seria średnia przeznaczona do kruszenia oraz operacji mieszania i stabilizacji dróg.
ROTOR Ø 600 Zapotrzebowanie mocy 130 do 300KM
Szerokość robocza rotora 1910 mm
Głębokość robocza od 5 do 30 *(35)cm
RC 6 seria średnia przeznaczona do kruszenia oraz operacji mieszania i stabilizacji dróg.
ROTOR Ø 600 Zapotrzebowanie mocy STG- 90 do 200KM DTG -130 do 300KM
Szerokość robocza rotora 2210 mm
Głębokość robocza od 5 do 30 *(35)cm
RC 6 seria średnia przeznaczona do kruszenia oraz operacji mieszania i stabilizacji dróg.
ROTOR Ø 600 Zapotrzebowanie mocy 130 do 300KM
Szerokość robocza rotora 2410 mm
Głębokość robocza od 5 do 30 *(35)cm
RC 6 seria średnia przeznaczona do kruszenia oraz operacji mieszania i stabilizacji dróg.
ROTOR Ø 800 Zapotrzebowanie mocy 150 do 300KM i 200 do 500KM
Szerokość robocza rotora 2435 mm
Głębokość robocza od 5 do 40 *(45)cm
RC 8 seria maszyna o wyjątkowych możliwościach do mieszania w poziomie i pionie, przeznaczona do kruszenia oraz operacji mieszania i stabilizacji dróg.
mieszanie gruntu ze wszystkimi typami spoiw
drogi gruntowe, leśne, tereny budowy, parkingi
tereny zdegradowane, operacje zagęszczenia
kruszenie kamieni, gruzu, asfaltu
przygotowanie ( rozdrobnienie) gruntu przed stabilizacją
stabilizacja warstw w zakresie formy i zawartości
obróbka materiału wsadowego
recykling materiału w terenie
przeróbka gliny
niskie zapotrzebowanie mocy od 100 KM
mechaniczna konstrukcja modułowa
właściwe rozmieszczenie elementów roboczych z węglikami spiekanymi
równomierne zmieszanie materiału w całym zakresie głębokości roboczej
szybka wymiana części zużytych
niskie godzinowe zużycie paliwa
niskie koszty eksploatacji
bardzo dobra obsługa i elastyczność